26 במרץ 2008

מולטילוק ופרסום

חברת המנעולים הישראלית מולטילוק, שכרה את חברת חברת אידאה, מהחברות המובילות בישראל בתחום המיתוג והעיצוב הקמעונאי, שתפתח ותשיק עבור מולטילוק שילוט רחוב חיצוני מואר עיצובי ייחודי וחדשני, השילוט מיועד לתצוגה בארה"ב ואירופה.
שלט החוצות החדש ממוקם בקיר החנות, הנו דו כיווני, השלט פונה לרחוב ומביא לידי ביטוי את המיתוג של מולטילוק, הבלטת המותג, משיכת תשומת לב ויצירת עניין.
בניית קונספט עיצובי לאחת חברות מוצרי הנעילה המוביליות בעולם, מהווה פריצת דרך בעיצוב ובולטות קמעונאית בנקודות מכירה, מהלך זה הוא חלק מיישום אסטרטגיה קמעונאית של מותג מולטילוק. פלטפורמה ייחודית זו של שילוט מואר בנקודות המכירה בחו"ל מביאה לידי ביטוי את הצורך בחדשנות בהעברת מסרים, הבלטת המותג ונראות המותג באזור של חנויות מולטילוק.
מנהל אסטרטגיה קמעונאית בחברת אידאה, אייל כהן אומר: "פתרונות השילוט המואר אשר פיתחנו עבור מולטילוק, אשר שמה הפך לשם נרדף למוצרי נעילה, מעבר היותם מכריעים בהשגת נראות ובולטות בנקודות המכירה, הם מהותיים בכך שהעיצוב של השלטים הוא חלק מתהליך של אסטרטגיה קמעונאית המשמשת פלטפורמה ליצירת בידול והבלטת נקודות המכירה והטמעת המסרים והתכנים ובכך מגבירה את ההנעה לקניה".
בעקבות מהלך זה של חברת מולטילוק יתכן ונתחיל לראות אסטרטגיות דמות גם בחברות כמו פלדלת - דלתות רב בריח, נקודות מכירה לעיתונים - ידיעות אחרונות, משווקי מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה, משווקי חותמות משרדיות, ועוד...