28 ביוני 2008

מנעול ביומטרי דיגיטלי

"דיגיטל אי-לוק", חברה ישראלית בעלת פיתוח של מנעול ביומטרי ייחודי המופעל באמצעות טביעות אצבע או קודן, אחלה בתהליך שיווק ופעילות קידום מכירות בהיקף כולל של כ-2 מיליון שקל.

החברה תשווק את מוצריה במרכזי מכירות גדולים ובנקודות מכירה בחנויות השיווק הגדולות, ותאפשר לעוברי האורח להתנסות בהפעלת המנעול הביומטרי, בשילוב תחרות נושאת פרסים.

מנכ"ל חברת דיגיטל אי-לוק ישראל, אורי אוריאלי אמר שמטרתו של המהלך השיווקי הינו "להביא את האצבעות של הלקוח הפוטנציאלי למנעול, ולחשוף אותו למוצר באופן ישיר כדי שהלקוח הפוטנציאלי יחוש פיזית ויתרשם מההמצאה המפהכנית שביכולתה לשפר את איכות חייו בצורה משמהותית. בנוסף לנקודות המכירה יעלה קמפיין בעיתונות המקומית".

חברת דיגיטל אי-לוק הוקמה בשנת 2007, ונמצאת בהחזקה של קבוצת בידוד פלוס. מפעל דיגיטל אי-לוק ממוקם ביקנעם ומשרדי החברה בתל אביב. דיגיטאל אי-לוק מיצאת בהיקף של כ-4 מיליון דולר.

מנעול ביומטרי "דיגיטל אי-לוק" הינו מנעול ביומטרי חדשני המהווה נקודת מפנה ופריצת דרך מהפכנית בשוק המנעולים. עם מנעול דיגיטל אי-לוק מאפשר למורשים קבלת הרשאת כניסה בקלות ובמהירות באמצעות טביעת אצבע או קוד סודי.

מנעולים דיגטיליים של "דיגיטל אי-לוק - מנעולים אלו הינם מנעולים חדשניים בעלי טכנולוגיה ייחודית הניתנים להתקנה על כל דלת תקנית. לחברת "דיגיטל אי-לוק" מגוון מנעולים: מנעול ביומטרי דיגיטלי שנפתח באמצעות טביעת אצבע ,מנעול דיגיטלי מקשים הנפתח באמצעות קוד. מנעולי דיגיטל אי-לוק קלים להתקנה, וחברת דיגיטל אי-לוק הכשירה ויצרה קשר עם מנעולנים מומחים בהתקנת מנעולים ביומטרים דיגיטליים על כל דלת. מנעולן מתאם החברה זמינים בכל עת. המנעול הדיגיטלי של דיגיטל אי-לוק מופעל על ידי סוללות רגילות.