5 באפר׳ 2009

מנעול ביומטרי מולטילוק - ביולוק

חברת מולטילוק מקבוצת אסא אבלוי, שעיקר פעילותה ייצור ושיווק פתרונות נעילה, תחל בימים אלו בשיווק מנעול ביומטרי חדש, מתוחכם, המופעל באמצעות קריאת טביעת אצבע - מנעול BIOLOCK™.

מנעול ה-BIOLOCK™ הינו מערכת נעילה חשמלית/אלקטרונית מהמתקדמות בעולם, שפותרת את המשתמש משימוש יום-יומי במפתח המסורתי (המפתח המסורתי ישמש כגיבוי), ופתיחת הדלת תתבצע על-ידי זיהוי האצבע באמצעות קורא ביומטרי, המבוסס על חיישן הקורא שדות של אצבע אדם, מזהה דופק וחום גוף.

מנכ"ל חברת מולטילוק,
מר שמעון שקל, הצהיר שפיתוח המנעול המתוחכם BIOLOCK™ ערך כשנתיים וחצי, בהשקעה של כארבעה מיליון ש"ח, בפני מפתחי המוצר היה אתגר להשגת רמת אמינות גבוהה ביותר.

בבדיקה של
מעל 300,000 מחזורי פתיחה שהעבירו מחלקת בקרת איכות בחברת מולטילוק את מערכת ה-BIOLOCK™, נמצא כי המנעול הביומטרי החדש מתפקד מעל למצופה ובמולטילוק אומרים שהוא מהמוצרים המתוחכמים, האמינים והבטוחים ביותר הנמצאים כיום בשוק.

מנעול ה-BIOLOCK™ משווק עם צילינדר ומפתח מכני כגיבוי למערכת האלקטרונית.

סמנכ"ל שיווק מולטילוק,
מר יאיר שרת, מציין שבמדינת ישראל מותקנות כ-1.5 מיליון דלתות פלדה רב-בריחיות ומנעול ה-BIOLOCK™ אמור להפוך את הדלת הרב-בריחית הקיימת, המופעלת על-ידי צילינדר מכני לדלת אלקטרונית המופעלת על-ידי בקרת כניסה ביומטרית.

סמנכל שיווק מולטילוק מוסיף, שלאחר בדיקה מעמיקה נוכחנו, שהדרך היחידה שמאפשרת להצעיד את תחום הנעילה לעידן האלקטרוני ולמעשה לחבר את הנוחות לבטיחות, היא באמצעות זיהוי חד ערכי של המורשה, אשר מתאפשרת באמצעות זיהוי ביומטרי - טכנולוגיה שעד היום לא הוצעה בתחום דלתות הכניסה לשוק הפרטי ולמשקי הבית בארץ!

מנכ"ל מולטילוק מציין עוד, שממחקר שוק שערכה קבוצת אסא אבלוי, עולה שעד שנת 2015, כ-20% מהדלתות בעולם יופעלו באמצעים אלקטרוניים וביומטריים, ולחברת מולטילוק אין ספק שה-BIOLOCK™ יהיה אחד מהמוצרים שיובילו את השוק הזה בישראל ובעולם (כ-80% מפעילות החברה הינו לייצוא לכ-80 מדינות ברחבי העולם).

מנעול ה-BIOLOCK™ מתאים להתקנה ברוב דלתות הפלדה והעץ ללא צורך בהחלפת דלת. התקנת המנעול תתבצע על-ידי צוותי התקנה מורשים של חברת מוליטילוק (החברה הכשירה כ-50 צוותים מקצועיים להתקנת מערכת ה-BIOLOCK™), תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, התקנה ושרות. ההגנה על מערכי המנעול והצילינדר הינה על-פי תקן ישראלי.

המחיר לצרכן של מנעול ה-BIOLOCK™ הוא 36 תשלומים חודשיים של 99 שקלים + דמי התקנה של צוות מקצועי בסך 299 שקלים.