פורסם בגלובס שמשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת רב בריח. חברת רב בריח עברה שינויים קיצוניים השנה ובכללם כונס נכסים ושינוי בעלות, כעת ניצבת רב בריח בפני תהליך מיתוג מחדש. היקף תקציב הפרסום של רב בריח בשנת 2009 עתיד להיות כ-7 מיליון שקלים חדשים.
רב בריח, לפני העברת הבעלות לקבוצת דונרשטיין, ניהלה את הפרסום שלה בחברת GPS מקבוצת אדלר-חומסקי.
בעקבות קריסת רב בריח והעברתה לבעלות אחרת, אדלר-חומסקי - שנסחר אז בבורסה - דיווח על חוב של 874 אלף שקל שהחברה נותרה חייבת ל-GPS.
מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יוסי לובטון, אישר את הידיעה ואמר שמשרד הפרסום שמח להיות שותף לדרך חדשה ומרתקת שאליה יוצא אחד המותגים הנחשבים בישראל ועבורם זה אתגר להיות חלק מפרסום דלתות רב בריח.
רב בריח, לפני העברת הבעלות לקבוצת דונרשטיין, ניהלה את הפרסום שלה בחברת GPS מקבוצת אדלר-חומסקי.
בעקבות קריסת רב בריח והעברתה לבעלות אחרת, אדלר-חומסקי - שנסחר אז בבורסה - דיווח על חוב של 874 אלף שקל שהחברה נותרה חייבת ל-GPS.
מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יוסי לובטון, אישר את הידיעה ואמר שמשרד הפרסום שמח להיות שותף לדרך חדשה ומרתקת שאליה יוצא אחד המותגים הנחשבים בישראל ועבורם זה אתגר להיות חלק מפרסום דלתות רב בריח.