8 ביוני 2010

רב בריח מעקלת לוחות "מולטילוק" מחברת עכביש דלתות

באישור ביהמ"ש המחוזי בפ"ת, החלה הבוקר חברת "רב בריח" לבצע צו זמני שהוצע לחובת "עכביש" דלתות פלדה לתפיסת לוחות כיסוי אליפטיים הנושאים את השם "מולטילוק".
לטענת חברת "רב בריח", "עכביש" מפיצה דלתות שעליהן לוחות אליפטיים של חברת מולטילוק, ללא היתר ותוך הפרת זכותה הבלעדית של "רב בריח" לעשות שימוש במותג מולטילוק בתחום הדלתות והפרת זכויותיה הקנייניות של "רב בריח" בלוחות הכיסוי האליפטיים ובמותג "מולטילוק" בתחום הדלתות.

לוח הכיסוי הוא חלק ממרכיבי דלת הפלדה, הוא הגוף המתכתי אשר תפקידו לכסות על נקודות החיבור לגוף הדלת של הידית והצילינדר. לחברת "רב בריח" הגיע מידע לפיו חברת "עכביש" מפיצה דלתות הכוללות לוחות כיסוי אליפטיים כביכול של חברת "מולטילוק". בנוסף גילתה "רב בריח" כי חברת "אלבא" היא המקור המייצר והמשווק של הלוחות האליפטיים לחברת "עכביש" וללקוחות פוטנציאלים ומתחרים אחרים של רב בריח מאחרי גבה.

חברת "רב בריח", פנתה לביהמ"ש המחוזי בפ"ת בבקשה כי לצו מניעה זמני שיאסור על מכירת המוצרים המפרים על ידי "עכביש". בנוסף צו לתפיסת המוצרים המפרים בחברת "עכביש", מפעליה ומחסניה, זאת על מנת למנוע את ההפרה הבוטה של זכויותיה הקנייניות של חברת רב בריח ומניעת הטעיית צרכנים חמורה. הציבור עלול לחשוב כי דלתות הביטחון שמפיצה "עכביש", הינן דלתות כניסה "פלדלת" מתוצרת "רב בריח".