14 בספט׳ 2009

רב בריח נגד מולטילוק - סמל של קרב

תביעה רביעית במספר על סמל השרירן: רב בריח הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כתב תביעה על סך 50 מיליון שקל נגד מולטילוק בטענה שמולטילוק מפירה את זכויותיה הקנייניות והחוזיות של רב בריח על הסימן המסחרי - דמות השרירן, זאת בניגוד להסכם הפשרה שמערך והוסכם על הצדדים לגבי זכויות השימוש בסימן דמות השרירן.

התביעה הנוכחית היא הרביעית במספר באותו נושא ובאה לאחר שרב בריח עברה תהליך מיתוג מחדש ויצרה לוגו חדש שלטענת מולטילוק מזכיר את לוגו השרירן, מוליטלוק הגישה תביעה נגד רב-בריח על סך 8 מיליון שקל הטענה שהלוגו החדש של רב בריח מטעה את הצרכן. בית המשפט דחה את בקשתה של מולטילוק לצווי מניעה זמניים.

כעת רב-בריח טוענת בתביעה שכנגד, שחברת מולטילוק מייצרת ומשווקת בעולם כולו דלתות המסומנות בדמות השרירית "לוגו שרירן" וזאת בניסיון להשתלט על שוק הדלתות העולמי ולהתחרות כנגד רב בריח. לדברי רב בריח, מולטילוק הקימה מערך עצום ומתוחכם בסין שנועד להקשות על חשיפת פעילות זו.

רב-בריח דורשת צו מניע זמני האוסר על מולטילוק לעשות שימוש בדמות השרירן התחום הדלתות ולמנוע ממולטילוק להפר את זכויותיה הקנייניות והחוזיות בדמות השרירית.
כמו כן דורשת חברת רב בריח למנות כונס נכסים לאיתור ראיות להפרות.

באותה ההזדמנות מתבקש בית המשפט להורות למולטילוק להסיר את בקשותה מרשם סימני המסחר לרישום השם "רב-בריח" כסימן מסחר על שמה, ולמחוק את סימני המסחר ברחבי העולם שעניינם סימן הדמות השרירית בכל הנוגע לתחום הדלתות.